Търсене в този блог

сутрин молитвата


Тази молитва е в наличие на следните езици: английски - испански

Боже, реши да започне днес с вас.

Аз идвам да ви присъствие всемогъщия Бог. Аз ще ви предложи похвали и благодарност. Моля приеме молитвата ми като приятен аромат във ваше присъствие.

Да ви похваля моя Бог. Аз се смиря във ваше присъствие. Търся вашата помощ. Знам, че си с мен ми дава вашето спасение за този ден.

Духът на Бога, днес аз ще бъдем послушни на вашите инструкции. Моля, помогнете ми да върша волята на Отца.

Днес ще бъде началото на най-добрите ми дни.

Аз ще се изправи този ден, за да се създаде нещо ново, красиво и полезно. Всеки ще се възползват от него. Вие го направихте в Битие и аз ще имитират работата си.

Днес ще изпълнява дейността ми с цялата сила, която ми дадохте. Ще бъде ефективна, ангажиран и професионален.

Боже, аз няма да се страхуват да правят това, което ме питате. Моля, победи враговете ми, защото аз съм послушен до вас.

В името на Исус аз ще постигне успех. Аз ще маршируват да спечели моите битки.

Прости ми, ако съм бил бунтовен. Последното нещо, което искам, е да провокира гнева си срещу мен и семейството ми.

Прощавам на тези, които ме обиди. Дай ми възможност и аз ще реши проблемите си с други хора.

Помогнете ми да се спечели доверието на други хора. Всеки трябва да говорят добре за мен.

Господ ми даде разпоредба си. Моля, използвайте всичко и всички, за да ме благослови.

Днес реших да се премахнат от живота си всички грехове. Аз ще живеят в святост. Нека да видя славата си, вашите знаци и чудеса.

Трябва да съм на ваша страна. Искам да живея в постоянен победата. Боже, знам, че можеш да направиш много неща в живота ми.

Господи, моля изпратете тази вечер мощен ангел. Го Заповядай да се премахнат всички пречки от пътя ми.

Утре ще се издигне да ви възвиси във вашите големи победи. Обявявам, че утре очите ми ще видят спасението си в живота ми.

Аз се ангажират да дойде в твоето присъствие всяка сутрин. Аз ще ви благодаря и ви похваля за вашите голяма милост.

В името на Исус,

... Амин!

___________________________

Радвам се, че сте се помоли "сутрин молитвата"!

Сега аз ви каня да направим още една молитва. Това е най-важната молитва.
Тази молитва ще се възползват си вечността.

Моля, следвайте този линк:

Молитвата за спасение


___________________________

сутрин молитвата. Какво мислите за тази молитва?

Моля, оставете вашите коментари по-долу.

Благодаря ви!

Вдъхновен от тези стихове от Библията: Битие 1:5-31 - Битие 26:31 - Битие 28:18 - Exodus 7:15 - Изход 8:20;23 - Изход 9:5 - Изход 17:9 - Изход 30:7;33 - Изход 34:2 - Изход 34:4 - Исус Навиев 3:5 - Исус Навиев 7:13 - Исус Навиев 8:10 - Исус Навиев 11:6 - Исус Навиев 22:18 - 1 Царе 11:9 - 1 Царе 17:20 - 3 Царе 17:6 - 4 Царе 7:1 - 4 Царе 19:35 - 1 Летописи 23:30 - 2 Летописи 20:17 - Рут 2:7
Библия - Снимки: плаж Baker

2 коментара:

Моля, оставете въпрос или добър и конструктивен коментар тук.