Търсене в този блог

Молитва за спасение


Молитва за спасението е може би най-важната молитва. Ние трябва да го наричаме молитвата # 1.

Тази молитва ще ви помогне да започнете връзка с Бога. С тази молитва вие ще:

Молитва за спасение
- Приемам, че Бог те обича,
- Приемам, че сте грешник,
- Приемете Неговото прощение на греховете си,
- Приемане на спасението Му план за вашия живот,
- А, да приеме Исус Христос като Спасител.

Нека да се молим:

"Бог, това е първият ми молитва за вас. Аз го правя, защото имам нужда от теб.

Аз приемам, че съм грешник. Аз не съм част от семейството си. Ако умра днес, живота ми ще бъдат загубени завинаги. Аз не искам това. Искам си вечен живот.

В Библията се казва, че ме обичаш. Ти даде живота на сина си. Това е жертва да ме спаси. Исус умря вместо мен.

Не мога да разбера тази жертва. Защо ме обичаш толкова много?

Сега идвам при вас с един скромен сърцето.

Приемам вашето спасение. Приемам вашата прошка за греховете си. Признавам, че Исус Христос е Господ на моя живот. Той е само мой Спасител. Аз вярвам, че Святият Дух вдигна Исус от мъртвите.

За всичко това, аз сега обявявам, че съм спасен. Имам ли право да си дете на Небесния Отец. Аз сега принадлежат към семейството си. Аз се превърне в наследник на всичките си благословения.

Благодаря на Бога. Благодарим Ви, че Исус. Благодарим Ви, че Светия Дух.

Амин."


Поздравления !!!

Вие току-що се помоли молитвата спасение. Вече сте част от семейството на Бога. Той е баща и ние сме братя.

Библията ни учи, че има много благословения, които ви очакват. Всичко, което трябва да направите, е да ги четат и вярват. Бог е в състояние да ви даде пълен успех в живота.

Препоръчвам ви да се присъедините към една група от хора, които обичат Бога. Изучават Библията с тях. Научете всички предимства, привилегии, правата и задълженията, които имате в семейството на Бога.

Попълнете този въпросник и аз ще:

- Благослови живота си, когато се моля за моите читатели,
- Ви помогне да намерите ресурси да знаете повече за Бога, и
- Ще ви уведомим, когато публикувате нови молитви.



На последно място, в случай, че сте любопитни да знаят къде съм попаднал на тези редове, за да се молят с? Позволете ми да споделя с вас библейски стихове, вдъхновили този "молитва за спасение".

- Йоан 1:12 "А на ония, които Го приеха, даде право да станат Божии чада, сиреч, на тия, които вярват в Неговото име".

- Йоан 3:16 "Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот"

- Римляни 3:23 "Понеже всички съгрешиха и не заслужават да се прославят от Бога"

- Римляни 5:8 "Но Бог препоръчва Своята към нас любов в това, че,когато бяхме още грешници, Христос умря за нас".

- Римляни 6:23 "Защото заплатата на греха е смърт; а Божията дар е вечен живот в Христа Исуса, нашия Господ".

- Римляни 10:9 "Защото, ако изповядваш с устата си, че Исус е Господ, и повярваш със сърцето си, че Бог Го е възкресил от мъртвите ще се спасиш".

- Ефесяни 2:8-9 "Защото по благодат сте спасени чрез вяра, и то не от сами нас; това е дар от Бога; не чрез дела, за да се не похвали никой".

Благодаря ви за четене този момент!

_____________________

Молитва за спасение. Какво мислите за тази молитва?

Моля, оставете вашите коментари по-долу.

Благодаря ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, оставете въпрос или добър и конструктивен коментар тук.