Търсене в този блог

Молитва за съпруг

Бог на любовта,

Вдигам молбата ми към вас.

Моля, помогнете ми да намеря добър съпруг. Един човек, когото мога да обичам без резерви. Един човек, който ще ме обичаш начина учи Библията.
Молитва за съпруг

Аз не искам да си губя времето с ежедневни любовници.

Искам да се обединят с един Божий човек. Хиляда поколения ще дойдат от нас. Всички те ще бъдат благословени деца.

В Библията се казва, че сте направили мъж по своя образ и подобие. Моля, дайте ми съпруг, който ще се държи като истинската си син.

Аз се моля ...

Той ще бъде добър слушател.

Той ще бъде един вид и като човек.

Той винаги ще бъде готова да ми помогне, когато имам нужда от него.

Той никога няма да се отречеш от Мене любовта си, нито успяват да завета му лоялност.

Той ще бъде в състояние да ми простиш, когато не успявам.

Той няма да бъде човек дава на романтични отношения с други жени. King Solomon провали този начин и сърцето му се отклонява от вас.

Той винаги ще запази любовта си постоянно. Той ще държи с мен верният му завет.

Той ще бъде милостив и състрадателен съпруг. Той ще бъде човек дълготърпелив.

Той ще бъде човек, който знае как да се бори в живота. Ще успеем.

Той винаги ще помня да ми покаже своята нежност и привързаност.

Неговата любов ще ме утеши в трудните моменти в живота.

Неговата грижа ще ме мотивира да продължаваш напред.

Неговата любов ще достигне до небесата.

Неговата любов ще продължи цял живот.

Неговата любов никога няма да свърши.

Боже, моля те помогни ми да събуди интереса ми във всичките си проекти и дейности. Искам той да знае, че аз съм истинската й партньор в живота.

Помогнете ми да говори добре за това колко много ме обича.

Обявявам, че ...

- Само любовта си ще ме засити.

- Неговата любов ще ме карат да пея на радост.

- Аз ще бъда в състояние да се уповават на Неговата любов.

- Аз ще се радвам в любовта си, въпреки Скръб и болки в живота.

- Аз ще се превърне в нежна жена, очарователна и красива с очите си. Любовта ми ще го пленява по всяко време.

- Ние ще живеем обичаме един друг по време на изобилие и недостига.

- Аз ще цъфтят до себе си, докато живеят уверени в своята любов.

- Неговата любов към мен ще е по-добра от живота.

- Аз ще се насладите на целувките на устните му повече от виното.

И заедно ще пият от чашата на любовта.

... Амин

_____________________


Радвам се, че сте се помоли "Молитва за съпруг"!

Сега аз ви каня да направим още една молитва. Това е най-важната молитва.

Тази молитва ще се възползват си вечността.

Моля, следвайте този линк:

Молитвата за спасение


_____________________

Какво мислите за тази молитва?

Моля, оставете вашите коментари по-долу.

Благодаря ви!

Молитва за мъжа. Вдъхновен от тези стихове от Библията: Битие 1:26 - Изход 20:6 - Числа 6:25 - Числа 14:19 - Второзаконие 10:18 - 3 Царе 11:1-2 - 1 Летописи 16:34 - Йов 10:12 - Псалми 21:7 - Псалми 25:6;7 - Псалми 31:7 - Псалми 36:5 - Псалми 52:8 - Псалми 63:3 - Псалми 85:7 - Псалми 86:17 - Псалми 89:28;33 - Psalm 90:14 - Псалми 92:2 - Псалми 94:18 - Псалми 101:1 - Псалми 103:8 - Псалми 119:76;149 - Псалми 130:7 - Псалми 136:5-9;12-25 - Притчи 5:19 - Притчи 7:18 - Притчи 15:17 - Притчи 17:9 - Песен на песните 1:2;7

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, оставете въпрос или добър и конструктивен коментар тук.