Търсене в този блог

Молитва за пари


Тази молитва е в наличие на следните езици: английски - испански

Бог на небето и земята,

Absolute собственик на всички злато и сребро. Призовавам ви помогне в моя финанси.

Господи, моля, умножете продуктът от работата ми. Имам нужда да плаща дълговете си и да живеят достойно.

Искам да процъфтяват. Бих искал да наследи свойства на децата си някой ден.

Наясно съм, че добри и лоши времена ще стигнат до всеки. Признавам, че се нуждая от теб!

Помогни ми да бъде умен и разумно във всички предприемачеството.

Дай ми:

- Intelligence да учат и да се учат. Аз трябва да се разбере как да се управлява и инвестира.

- Вашата мъдрост. Трябва да бъде в състояние да отхвърли пари, когато тя не е добре за мен.

- Умение да прави честен бизнес. Аз не искам да ви опозоряват.

Бог, който заслужавате отлични служители. Искам да бъда в състояние да произвежда два пъти повече от средното за страната.

Искам да бъда ефективен във всички начинания. Вашето доверие в мен ще расте. Вие в крайна сметка ще повярвайте ми повече, отколкото първоначално ми даде.

Аз не ще зависи от парите. Можете преподава тази на вашите ученици. Аз съм твой ученик сега.

Само си мъдрост ще ми даде живот. Пари няма.

Аз няма да искате да се държи като ласкател. Нито пък се извинявам, за да получите пари от другите.

Помогнете ми да се разбере, че ...

- Парите не ми е приятел.

- Аз никога не трябва да обича парите. Хартията не може да се насити душата.

- Любовта към парите е коренът на всяко зло.

Хората, които ламтят пари са отклонени от вас. Много злини се случват на тези хора.

Бог, ми попречи да предпочитат пари повече от вас.

Един от вашите ученици можете предаден за 30 сребърника. След това той се е самоубил.

Пази ме от лоша репутация. А репутацията на човек, който обича парите.

Вместо това, аз ще използва парите си, за да ви възвиси. Аз ще помогна с изграждането и поддръжката на вашия храм. Мястото, където вашето име се поклониха. Вие ще се възвиси в разгара на обществото.

Боже, аз ви обещавам, че ...

- Аз ще се върна парите, ако получа повече, отколкото трябва. Аз няма да задържи парите, които принадлежат към някой друг.

- Аз няма да обичаш на пари. Аз ще се задоволи с това, което имам. Ти ми обеща; "Никога няма да те оставя, нито да те остави".

- Аз няма да работи като лихвар. Аз няма да се държи като лихвар с моите братя и сестри. Аз няма да ги начислява лихва.

- Аз винаги ще си плащам работници в края на всеки ден. Аз не искам да отида да плаче за теб. Аз не искам да бъде осъден на греха срещу тях.

- Аз никога няма да приемат пари, за да нарани хора. Много по-малко срещу людете Ти Израил.

- Аз няма да приеме нечестен начин пари. Знам, че скоро ще приключи.

- Аз няма да приема подкупи от всякакъв вид.

- Аз няма да подкупват съдии и власти.

- Аз няма да проституират тялото ми. Аз няма да се получи печалба от проституция. Аз няма да ви даде жертви от тези печалби.

Ти вече ми даде много благословии. Знам, че ще ми даде повече. Аз ще се грижат за тях с вярност.

Моля, помогнете ми да организирам моите финанси. Искам да бъда в състояние да споделят с другите.

Искам да бъда като теб, Господи. Някой способни да се размножават благословии. Способни да засити глада на тълпите.

Искам да бъда помощник на други хора. Не трябва да има бедния в моята общност.

Аз ще служат на хората с любов. Не е за пари.

Аз вече няма да бъде надменен. Сега смирено да каже: "Дай Боже, че ще успея!"

В името на Исус,

Амин.

___________________________

Радвам се, че сте се помоли "Молитва за пари"!

Сега аз ви каня да направим още една молитва. Това е най-важната молитва.
Тази молитва ще се възползват си вечността.

Моля, следвайте този линк:



Какво мислите за тази молитва?

Моля, оставете вашите коментари по-долу.

Благодаря ви!

Молитва за пари. Вдъхновен от тези стихове от Библията: Битие 43:12 - Изход 22:25 - Левит 25:36-37 - Второзаконие 23:17-19 - Второзаконие 24:15 - 4 Царе 4:1-7 - 4 Царе 5:26-27 - 4 Царе 12:5;14 - Псалми 15:5 - Притчи 13:11 - Притчи 17:16 - Притчи 19:14 - Еклесиаст 5:10 - Еклесиаст 7:12 - Еклесиаст 9:11 - Михей 3:11 - Агей 2:8 - Матей 27:5 - Марко 6:8;37 - Лука 14:28 - Лука 16:14 - Лука 19:13;16;24 - Деяния 4:34 - 1 Коринтяни 16:2 - 1 Солунци 2:5 - 1 Тимотей 3:3 - 1 Тимотей 6:10 - Евреи 13:5 - Яков 4:13 - 1 Петрово 5:2 - Юда 1:11 Библия - Снимки: пари

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, оставете въпрос или добър и конструктивен коментар тук.