Търсене в този блог

Молитва за любов - Молитвата ми за жена

Бог на любовта,

Аз питам за вашата помощ. Моля да ме послушаш.

Признавам, че аз не знам нищо за истинската любов. Имам нужда от вашата мъдрост.

Молитва за любов - Молитвата ми за жена

Търсих за подходящата жена. Аз не съм я намерил.

Бог, само вие знаете всички. Знаеш ли кой ще бъде чудесна съпруга за мен. Помогнете ми да намери добродетелна жена.

Тази ситуация е причина за скръб и в душата ми.

Моля, доведе ме да й. Можете помогна Isaac да намерите Ревека. Можете помогна Jacob да отговори Рейчъл. Ръководство мен !.

Разбирам също, че аз трябва да направя моя страна. Аз трябва да се превърне в човек, в зависимост от вашите изображения. Знам, че след това ще получа благословията ти.

Аз се моля за жена; и аз ви обещавам, че ...

- Аз търпеливо ще я чака.

- Аз винаги ще си покаже нежност.

- Аз ще бъда готов да прости и да се възстанови.

- Няма да я игнорира. Аз винаги ще я слуша.

- Аз ще бъда милостив към нея. Дълготърпелив и многомилостив.

- Няма да има случайни афери с други жени. Знам, че те ще се отклони сърцето ми далеч от жена ми.

Ще я придружи Моята любов. Тя ще издържи докрай.

Любовта ми към нея винаги ще бъде постоянна.

Любовта ми към нея ще достигне небесата.

Моят завет ще останат верни.

Моите целувки ще я задоволи.

Тя ще се уповават на мен.

Любовта ни ще надмине други удоволствия в живота.

Помогнете ни да расте стабилно любов. Помогнете ни да практикуват прошка.

Помогнете ни да се премахнат взаимните престъпления. Искам любов, а не омраза.

Аз не съм съвършен човек. Но аз се моля, че тя никога няма да ме мразят.

Трудни времена могат да влязат. Не позволявайте да ни разделят един от друг.

Искам да бъда като теб Исус. Искам да бъде първият, който да помогне, когато тя се нуждае.

Боже, аз искам да бъда смел човек, че тя може да зачитат. А съпругът й се възхищава.

Моля се, че тя никога няма да се отречеш от любовта и верността си.

Благославям й да бъде някой, който ме подкрепя в работата ми.

Аз я благослови, така че тя може да процъфтява с моята любов.

Благославям й да се превърне в жена, която се грижи за нас.

Благославям си да остане красива жена.

Декларирам, че единствената й любов ще ме задоволи по всяко време.

Боже, благослови ни. По този начин ние ще се насладите на удоволствията на любовта завинаги.

Ни благослови, за да образуват семейство. Дай ми мъдрост и любов, за да стане възможно.

В името на Исус,

Амин.

_____________________


Радвам се, че сте се помоли "Молитва за любов - Молитвата ми за жена"!

Сега аз ви каня да направим още една молитва. Това е най-важната молитва.

Тази молитва ще се възползват си вечността.

Моля, следвайте този линк:

Молитвата за спасение


_____________________

Какво мислите за тази молитва?

Моля, оставете вашите коментари по-долу.

Благодаря ви!

Молитва за любов - Молитвата ми за жена. Вдъхновен от тези стихове от Библията: Битие 1:26 - Битие 24 - Битие 29 - 3 Царе 11:1-2 - 1 Летописи 16:34 - Псалми 13:5 - Псалми 25:6-7 - Псалми 31:3;7 - Псалми 33:22 - Псалми 36:5 - Псалми 52:8 - Псалми 57:10 - Псалми 63:3 - Псалми 85:7 - Псалми 86:17 - Псалми 89:28;33 - Псалми 90:14 - Псалми 92:2 - Псалми 94:18 - Псалми 103:8 - Псалми 119:149 - Псалми 132:10 - Псалми 136:4-9;12-18;23 - Притчи 5:19 - Притчи 7:18 - Притчи 10:12 - Притчи 15:17 - Притчи 17:9 - Еклесиаст 9:1 - Песен на песните 1:2;7

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, оставете въпрос или добър и конструктивен коментар тук.